Monday, May 26, 2008

perjuangan kita

Hampir setiap malam ,empat kali seminggu. Siapa kata tak letih. Aku dah lah kerja petang. Sampai rumah terus mandi, sembahyang maghrib. Kadang-kadang sempat makan kadang-kadang tak sempat. Letih kerja belum hilang lagi dah nak kena jalan lagi. Memang letih. Dah tu duit kena keluar lebih. Paling seksa nak bayar yuran lebih-lebih lagi sekarang dia orang street sikit. Pantang lambat bayar kena gugur. Aku dah kena sekali tapi nasib la 'rayuanku' diterima.
Member ajak sambung master lepas ni tapi aku tak janji.m nak rehat dulu. Anak-anak aku pun asyik merungut je bila aku pergi kelas."asyik-asyik ayah tak ade je, boringla". Pernah aku kena pensyarah street giler. dahla aku penat berkejar sana sini, sanpai-sampai pintu dewan dikunci. Tension habis. Sekarang ni dah nak habis belajar.dah nak mula rasa lega sikit la.

No comments: